Inauguration of Customer Happiness Center

Inauguration of Customer Happiness Center

Inauguration of Customer Happiness Center

General Insurance Co. (PJSC) (NGI) launched the remodeled and refurbished its Customer Happiness Center. This new center aims to achieve complete customer satisfaction by improving the quality and mechanism of services which signifies NGI’s commitment to reach closer to its customers.

The state-of-the-art facility offers insurance solutions and distinct service offerings with global delivery standards. The NGI – Customer Happiness Center also demonstrates proof of concepts using artificial intelligence and machine learning technologies with enhanced customer
experience totally based on international standards.

The all new NGI Customer Happiness Center is designed to play a key role in facilitating collaboration and accelerating customer service enabling stronger customer engagement. This happiness center is designed to provide seamless and convenient experience for its customers from issuing the policy, handling customer queries, and managing claims.

The facility creates an exceptional environment of high quality services with world-class efficiencies to customers visiting this center for transactions related to NGI insurance products and services.

Dr. Abdul Zahra A. Ali, CEO – NGI said “We in NGI are constantly innovating and coming up with unique ways to build stronger connect with customers. With the all new NGI Customer Happiness Center we aim to touch more and more lives by providing state of the art environment with cutting-edge products using the latest technology and best-in-class services!”

أطلقتِ الشّركةُ الوطنيّةُ للتّأميناتِ العامّةِ (ش.م.ع) والمعروفةِ (NGI) مركزهَا المُحدَّثَ لسعادةِ المتعاملينَ. يهدفُ المركزُ الجديدُ لتحقيقِ رضا المتعاملينَ الكاملِ عنْ طريقِ تحسينِ نوعيّةِ وآليّةِ الخدماتِ والّذي يدلُّ على التزامِNGI بالتّقاربِ مَعَ عملائِها.

إنَّ المركزَ المُعدَّ بأحدثِ الوسائلِ يقومُ بتوفيرِ حلولٍ تأمينيّةٍ وخدماتٍ مميزةٍ وفقَ معاييرَ تنفيذٍ عالميّةٍ، و يعملُ المركزُ كذلكَ على إثباتِ الجدوى باستخدامِ تقنيّاتِ الذَّكاءِ الاصطناعيّ وتقنيّاتِ تعلُّمِ الآلةِ مَعَ تجربةِ المتعاملينَ المُطوَّرةِ والمبنيّةِ إجمالاً على معاييرَ دوليةٍ.

إنَّ مركزَ NGI الجديدَ لسعادةِ المتعاملينَ مُصمَّمٌ بأكملِهِ ليلعبَ دورَاً أساسيَّاً في تسهيلِ التعاونِ وتسريعِ خدمةِ المتعاملينَ بشكلٍ اكثرَ تفاعلاً وأقوى منْ قبلُ. إنَّ مركزَ السَّعادةِ مُصمَّمٌ ليُقدّمَ تجربةً سلسةً و مريحةً بدءاً مِنَ استصدارِ وثيقةِ التَّأمينِ وصولاً إلى التَّعاملِ مَعَ الاستفساراتِ وإدارةِ المُطالباتِ.

إنَّ المركَز يخلقُ بيئةً استثنائيَّةً وفقَ كفاءاتٍ ذاتِ مستوىً عالٍ لتُقدّمَ خدماتٍ راقيةٍ للمتعاملينَ الّذينَ يزورونَ المركزَ لإجراءِ معاملاتٍ متعلّقةٍ بمنتجاتِ وخدماتِ NGI .

قالَ الدكتور عبد الزهراء عبدالله التركي الرَّئيسُ التَّنفيذيُّ ل NGI :” نحنُ في NGI نبتكرُ بشكلٍ مستمرّ ونُوجِدُ طُرُقاً فريدةً لتأسيسِ تواصلٍ أقوى مَعَ المتعاملينَ. مَعَ مركزِ NGI لسعادةِ المتعاملينَ الجديدِ كليَّاً نهدفُ إلى التّأثيرِ في حياةِ الكثيرينَ عنْ طريقِ تقديمِ بيئةٍ منْ أحدثِ طرازٍ ومنتجاتٍ مُتطوّرَةٍ باستخدامِ التّقنيّاتِ الأحدثِ والخدماتِ الأرقى!”